قوانین هایپر سی

کاربران گرامی لطفاً جهت استفاده‌ی بهینه از خدمات و برنامه‌‏های هایپر سی، موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید.

کلیه‌ی اصول و رویه‏‌ی هایپر سی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. هرگونه به روزرسانی احتمالی و تغییر قوانین مندرج در همین صفحه و در اپلیکیشن منتشر می‌شود و استفاده از سایت و اپلیکیشن و خدمات هایپر سی به معنی پذیرش آخرین نسخه‌ی قوانین موجود می‌باشد. قوانین ممکن است در هر لحظه تغییر و یا اصلاح شود ، لذا استفاده از خدمات هایپر سی به منزله اطلاع از قوانین و قبول قوانین قبل از هر بار مراجعه به برنامه و استفاده از خدمات میباشد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش ثبت سفارش در هایپر سی در تمامی ساعات شبانه‌ روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر است کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در هایپر سی ، در صف پردازش قرار می‌گیرند. سعی و تلاش هایپر سی بر انجام بی‌نقص این فرآیند می‌باشد با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در هایپر سی به پایان برسد (حتی پس از اقدام کاربر به سفارش‌‏گذاری) حق لغو آن سفارش و یا استرداد وجه برای هایپر سی محفوظ است.

کاربر می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. درصورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف کاربر، مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به حساب ایشان واریز خواهد شد. درصورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود ، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده برای هایپر سی محفوظ است. هایپر سی در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب کاربری ، کاربر واریز و کاربر میتواند کالای مشابه خرید نماید و کاربر با ورود به هایپر سی می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی‌ست درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش ایشان قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

روش پرداخت مشتریان عزیز می‌توانند هزینه‌ی سفارش خود را به صورت آنلاین، نقدی و یا با استفاده از دستگاه POS (کارت خوان) در محل پرداخت نمایند.

شرایط مرجوعی کالا باتوجه به این‌که کالاهای عرضه شده در هایپر سی شامل مواد‌غذایی و کالاهای فاسد‌شدنی می‌باشد، امکان مرجوع نمودن کالاها به‌جز در مواردی که در ذیل شرح داده می‌شود، وجود ندارد. در صورت انصراف کاربر از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحد خدمات مشتریان هایپرسی از طریق شماره تلفن 021-91303029 اطلاع دهد.در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.

اشکال و یا ایراد کالا باید حداکثر تا 2 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان هایپر سی اطلاع داده شود. کارشناسان هایپر سی ایرادهای اعلام شده توسط کاربر را بررسی و کنترل خواهند کرد و در صورت تایید نقص، کالا تعویض و یا در صورت تمایل با کالایی دیگر جایگزین خواهد شد.

اگر مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد و از روی بسته، کالا قابل تشخیص باشد باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به امور مشتریان هایپر سی اطلاع داده شود.در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل‌ونقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به هایپر سی عودت شود.

قوانین کلی قوانین و شرایط کاری با شعبات و فروشگاهها طی قرار دادی بین شرکت و فروشگاه منعقد شده و لازم الجرا میباشد و فروشگاه با امضا و شروع فعالیت کلیه قوانین را پذیرفته و ادعایی ندارد. هر گونه اختلاف در حسابها و قیمتها و مشکل در خدمات و اشتباه واریز فقط تا 5 روز قابل پیگیری میباشد و پس از ان دیگر امکان پیگیری وجود ندارد و عدم اطلاع و پیگیری تا 5 روز به منزله قبول و عدم مشکل از سمت کاربر می باشد.

هرگونه هدیه و تخفیفی که به کاربران داده میشود اعم از تخفیفاتی که به اطلاع کاربر میرسد (برای ترغیب به جهت استفاده از خدمتی ) و یا بدون اطلاع ، تا زمان عدم استفاده قابل برگشت بوده و مجموعه هایپر سی میتواند هدیه یا تخفیفات را در صورت استفاده نشدن کسر نماید.

کاربران در صورت استفاده از خدمات ویا ورود به اپلیکیشن هایپر سی و استفاده از ان فقط به میزان رقم خالص پرداختی خود حق استفاده از خدمات و یا خرید کالا را دارند و اگر به واسطه پرداخت یا عدم پرداخت مبلغی ، تخفیف و یا هدیه از سوی هایپر سی به کاربر تعلق گرفته باشد ، کاربر حقی بابت مبالغ بیش از پرداختی نداشته و هایپر سی میتواند هدیه یا تخفیف را کسر ، حذف ، غیر قابل برداشت و یا زمان استفاده از ان را مشخص و یا زمان استفاده را تغییر دهد .

چنانچه کالایی بیش از رقم مصوب به کاربر فروخته شود و یا در کالا و یا خدمت ارائه شده به کاربر نقص و مشکلی وجود داشته باشد ، مسئولیت رفع مشکل و جبران خسارت به کاربر مستقیما با شعبه ای ( فروشگاه ) که کاربر از ان خرید نموده بوده و هایپر سی مسئولیتی بابت این موارد ندارد. وجوه واریز شده بابت استفاده و خرید خدمت و یا خرید کالا به هیچ عنوان قابل عودت نبوده و کاربر صرفا میتواند از خدمات و یا خرید کالا بابت وجوه پرداختی و اعتبار در کیف پول خود استفاده نماید و واریز وجه به منزله قبول این موضوع از سمت کاربر بوده و امکان درخواست و عودت وجه به صورت ریالی ممکن نمیباشد هایپر سی در هر زمان و به تشخیص کارشناسان خود میتواند با توجه به بروز مشکلات احتمالی حساب کاربران را مسدود و یا اعتبار کاربران را تغییر دهد در صورتی که به تشخیص کارشناسان هایپر سی حساب کاربر و یا کاربرانی افزایش بدون دلیل اعتبار داشته باشد ( رقمی بیش از رقم پرداختی از طریق درگاه بانکی در حساب باشد ) هایپر سی میتواند بدون اطلاع نسبت به مسدودی حساب کاربری و کسر رقمهای مازاد ( اعم از واریز اشتباه ، هدیه ، تخفیف ) اقدام نماید میزان ، زمان و چگونگی تخصیص تخفیفات و هدایا به کاربر و یا کاربران به تشخیص هایپر سی بوده و هایپر سی بدون اطلاع قبلی میتواند نسبت به تغییر ، افزایش و یا کاهش موارد فوق اقدام نماید خرید کالاها و ارائه خدمات در هایپر سی با محدودیت همراه بوده و کاربر با نصب اپلیکیشن و استفاده از هایپر سی نسبت به این موضوع اطلاع داشته و هیچگونه اعتراضی ندارد و در صورتی که کاربری نسبت به خرید کالاهای اساسی ( برنج – روغن – ماکارونی – قند و شکر – چای – غلات – حبوبات ) بیش از یک عدد و سایر کالاها بیش از 3 عدد اقدام نماید ، این مورد تخلف بوده و هایپر سی مجاز به کسر تمامی هدایا و تخفیفاتی که از ابتدای حساب کاربری تا حال کاربر داده شده است ، میباشد لطفاً قبل از هر اقدامی، موارد را به کارشناسان واحد امور مشتریان هایپر سی از طریق شماره تماس 021-91303029 اطلاع دهید.